Τα δεδομένα της SEMRush αντικαθιστούν αυτά της Compete.com για το εργαλείο Επισκέψεις Ανταγωνιστών

Όπως ίσως ήδη γνωρίζετε η Compete.com τερμάτισε την παροχή υπηρεσιών. Για να σας βοηθήσουμε να συνάψετε μια εις βάθος αλλά και άμεση αναφορά, προσθέσαμε το γράφημα επισκεψιμότητας της SEMRush.

Για να αναλύσετε την οργανική επισκεψιμότητά σας σε σύγκριση με τους ανταγωνιστές σας, ελέγξτε το νέο γράφημα Οργανικης Επισκεψιμότητας, στο εργαλείο Επισκέψεις Ανταγωνιστών.

Συγκεκριμενοποιήστε μια χώρα για την οποία θέλετε να δείτε την οργανική επισκεψιμότητα που έχετε λάβει από αυτήν. Για να το κάνετε αυτό, μεταβείτε στις ρυθμίσεις του εργαλείου Google Analytics για να επιλέξετε χώρα από την λίστα.

Επιπλέον, προσθέσαμε αυτό το εργαλείο και σε μορφή γραφήματος. Θα χρησιμεύσει ιδιαίτερα σε όσους χρησιμοποιούν την εν συντομία και ενημερωτική μορφή αναφορών για τους πελάτες τους. Το γράφημα αυτό είναι διαθέσιμο στο εργαλείο Google Analytics -> Επισκόπηση Εργαλείου και στην Επισκόπηση Ιστοσελίδας.

Για να προσθέσετε το γράφημα στην Επισκόπηση Ιστοσελίδας, επιλέξτε το πεδίο ‘+Προσθήκη εργαλείου‘ και μεταβείτε στο εργαλείο «Google Analytics«.

Οδηγός Νέας Ιστοσελίδας

Από δω και στο εξής θα σας παραπέμπουμε πάντα να χρησιμοποιήσετε την canonical εκδοχή του URL που καταχωρείτε. Απλώς επιλέγετε τον μπλε σύνδεσμο για να χρησιμοποιήσετε άμεσα την canonical εκδοχή ενός URL και μείνετε ήσυχος, θα λάβετε τα πιο αξιόπιστα δεδομένα.

Επισκόπηση Ιστοσελίδας (Project Overview)

Ανανεώσαμε τον σχεδιασμό και την αισθητική του «widget» Εντοπισμού Διαδυκτιακών Αναφορών. Το κάναμε πιο ευανάγνωστο και χρήσιμο. Μια απλή ματιά στο γράφημα θα σας δώσει μία σύντομη εικόνα των τελευταίων αντιδράσεων σε όλα τα πεδία, όπως τον αριθμό των ‘Μη Αναγνωσμένων’, των ‘Αγαπημένων’ και ‘Όλων Των Αναρτήσεων’.

Για να προσθέσετε αυτό το γράφημα στην Επισκόπηση Ιστοσελίδας, επιλέξτε το ‘Προσθήκη εργαλείου‘ και μεταβείτε στο πεδίο ‘Άλλο‘.

Email Αναφορές

Μερικές φορές, θέλουμε να τραβήξουμε την προσοχή του πελάτη σε κάποια συγκεκριμένη πληροφορία. Γι’ αυτό προσθέσαμε έναν HTML επεξεργαστή κειμένου στις Email Αναφορές.

SEO Ανάλυση (SEO Analysis)

Όταν η Google αύξησε το μήκος της ετικέτας Τίτλου (Meta-Title) τον Μάιο του 2016, συνηθήσαμε να βλέπουμε μεγάλους τίτλους 69-70 χαρακτήρων χωρίς να κόβονται. Έχει περάσει περισσότερο από μισός χρόνος από αυτή την αλλαγή στα αποτελέσματα αναζήτησης (SERPs) και δεν έχουμε παρατηρήσει άλλες αλλαγές μέχρι τώρα. Έτσι, αυξήσαμε το προτεινόμενο μέγεθος Τίτλου στους 70 χαρακτήρες.

Έχουμε μερικά καλά νέα για όσους δουλεύουν με πολύ μεγάλες ιστοσελίδες, και θέλουν να βελτιστοποιήσουν αμέτρητες σελίδες προορισμού. Αυξήσαμε τον διαθέσιμο αριθμό σελίδων από 100 σε 300 στα custom πλάνα μας, ή μπορείτε να επικοινωνήσετε άμεσα μαζί μας για να αυξήσουμε τα όρια του λογαριασμού σας.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here