Menu

Κέντρο Βοήθειας IP SEO Tools

Google Analytics

Πως μετράτε την επιτυχία σας στο SEO; Η αύξηση της στοχευμένης επισκεψιμότητας που μετατρέπεται σε πελάτες είναι ένα πολύ καλό μέτρο. Από τις αναφορές Google Analytics θα ξέρετε ποια κανάλια σας φέρνουν επισκέπτες, θα μπορείτε να αναλύσετε την αποδοτικότητά τους, και να αποκτήσετε πληροφορίες για την επισκεψιμότητα των ανταγωνιστών σας.

Περισσότερα για το εργαλείο Google Analytics

  • Πως μπορώ να συνδέσω τον λογαριασμό μου στο Google Analytics;

    Αν παραλείψατε το βήμα σύνδεσης του Google Analytics στο Νέο Οδηγό Ιστοσελίδας, δεν υπάρχει λόγος ανησυχίας. Θα μπορείτε να συνδεθείτε όποτε το χρειαστείτε, απλά ακολουθήστε τις παρακάτω οδηγίες:

    1. Συνδεθείτε στο Google Analytics στο πρόγραμμα περιήγησης σας.
    2. Πηγαίνετε πίσω στην υπηρεσία μας και μεταβείτε στο μενού Δεδομένα Προώθησης > Google Analytics, και επιλέξτε οποιοδήποτε εργαλείο από τη λίστα, π.χ. Επισκόπηση Εργαλείου.
    3. Επιλέξτε τον σύνδεσμο σύνδεση στο Google Analytics και ακολουθήστε τις περαιτέρω οδηγίες.

    Θα σας ζητηθεί να επιλέξετε ένα λογαριασμό Google και μια ιστοσελίδα. Παρακαλούμε να το κάνετε αυτό έτσι ώστε να μπορούμε να έχουμε προσβαση στα απαραίτητα δεδομένα.

    Αν έχετε αρεκτές Αναλυτικές Προβολές για την ιστοσελίδα σας, σιγουρευτείτε πως θα επιλέξετε την σωστή. Για να επαληθεύσετε την Αναλυτική Προβολή στο Google Analytics: επιλέξτε Ιστοσελίδα > Διαχειριστής > Διαχείριση Χρηστών.

  • Το λογισμικό θέλει να γνωρίζει ποιός είμαι στο Google, για ποιο λόγο;

    Πρέπει να γνωρίζουμε τον λογαριασμό σας στην Google για να αποκτήσουμε πρόσβαση στα δεδομένα του Google Analytics, το προφίλ δεδομένων δεν προορίζεται για χρήση, όμως η Google το θεωρεί ως μέρος του λογαριασμού. Σημειώστε πως απαιτούνται μόνο δεδομένα προφίλ Google που είναι δημόσια, όχι ιδιωτικά.

  • Συνδέθηκα σε λάθος λογαριασμό του Google Analytics. Πως τον αλλάζω;

    Παρακαλούμε ανακαλέστε την πρόσβαση στον συνδεδεμένο λογαριασμό του Google Analytics – θα μπορείτε πλέον να επανασυνδεθείτε στον σωστό λογαριασμό.

    Ορίστε πως θα το κάνετε:

    1. Ανοίξτε οποιοδήποτε πεδίο του εργαλείου Google Analytics (π.χ.: Επισκόπηση Εργαλείου) και επιλέξτε τις Ρυθμίσεις στην πάνω δεξιά γωνία.
    2. Στο παράθυρο που θα ανοίξει, μαρκάρετε Ανάκληση πρόσβασης στο Google Analytics για αυτή την ιστοσελίδα και επιλέξτε Αποθήκευση.
    3. Μόλις γίνει αυτό, θα σας ζητηθεί να επιλέξετε τον απαραίτητο λογαριασμό Google Analytics και να επιλέξετε ιστοσελίδα.

  • Τα Google Analytics περιλαμβάνουν eCommerce δεδομένα;

    Στραφείτε στην Αποδοτικότητα του εργαλείου Google Analytics – επιτρέπει την ανίχνευση δεδομένων σχετικά με τα Έσοδα και τις Συναλλαγές της ιστοσελίδας σας.

    Παρακαλούμε μεταβείτε στο εργαλείο Google Analytics στην καρτέλα Αποδοτικότητα στο πάνελ φίλτρων επιλέγετε τις Νέες συνεδρίες και έπειτα eCommerce από την λίστα.

  • Μπορώ να αποκτήσω τα δεδομένα επισκεψιμότητας των ανταγωνιστών μου;

    Ναι, το μόνο που χρειάζεται είναι να καθορίσετε τα URLs των ανταγωνιστών και στη συνέχεια να μεταβείτε στο εργαλείο Επισκεψιμότητα Ανταγωνιστών.

    Αυτός είναι ο καταλληλότερος τρόπος:

    1. Ανοίγετε το εργαλείο Google Analytics > Επισκόπηση Εργαλείου.
    2. Προχωρήστε στο γρανάζι πάνω δεξιά, στις Ρυθμίσεις επιλέγετε την καρτέλα Ανταγωνιστές και αντιγράφετε/επικολλείτε το URL της ιστοσελίδας από τον πίνακα ή πατήστε το κουμπί Βρείτε περισσότερους ανταγωνιστές.
    3. Επιλέξτε Αποθήκευση και περιμένετε να ολοκληρωθεί η διαδικασία.

    Το εργαλείο Επισκεψιμότητα Ανταγωνιστών είναι διαθέσιμο τόσο στα Google Analytics όσο και στα Δεδομένα Ανταγωνιστών.

  • Ποια είναι τα δεδομένα που χρησιμοποιείτε για την επισκεψιμότητα;

    Τα δεδομένα επισκεψιμότητας τα λαμβάνουμε μέσω του λογαριασμού σας Google Analytics μετά τη σύνδεσή σας στην υπηρεσία μας.

    Χρησιμοποιούμε επίσης δεδομένα της Alexa για την επισκεψιμότητα των ανταγωνιστών.

  • Μπορώ να πάρω δεδομένα επισκεψιμότητας για προσαρμοσμένο εύρος χρόνου;

    Επί του παρόντος, η περίοδος 30 ημερών και 12 μηνών είναι διαθέσιμη. Για να αλλάξετε το εύρος ημερομηνιών, ανοίξτε οποιοδήποτε εργαλείο των Google Analytics και βρείτε πάνω αριστερά το φίλτρο Τελευταίες 30 μέρες/Τελευταίοι 12 μήνες.

  • Πως μπορώ να αυξήσω την επισκεψιμότητα της ιστοοσελίδας μου;

    Η επισκεψιμότητα αυξάνεται μέσω διαφόρων πηγών:

    • διαφημιστηκές καμπάνιες για τις ιστοσελίδες σας.
    • αγορά επισκέψεων από PPC υπηρεσίες (π.χ. Google AdWords)
    • διαφημίσεις σε newsletters
    • αναρτήσεις περιεχομένου σε social media
    • backlinks
    • από τα οργανικά αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης

    Επισκεψιμότητα προερχόμενη από μηχανές αναζήτησης θεωρείται της καλύτερης ποιότητας, μιας και θα έχετε επισκέπτες που ήρθαν σε εσάς με υψηλά κίνητρα.

    Είστε ευπρόσδεκτοι να χρησιμοποιήσετε το Πλάνο SEO Βελτιστοποίησης, το οποίο περιγράφει διεξοδικά τη διαδικασία ψηφιακής προώθησης.