Menu

Κέντρο Βοήθειας IP SEO Tools

Αναζήτηση Λέξεων Κλειδιά

Αποκτήστε μία έξυπνη λίστα από σχετικές λέξεις κλειδιά που πρέπει να βελτιστοποιήσετε την ιστοσελίδα σας. Το εργαλείο Αναζήτησης Λέξεων Κλειδιά θα προτείνει τις πιο αποτελεσματικές λέξεις κλειδιά για να φέρετε επισκέπτες στην ιστοσελίδα σας. Μπορείτε επίσης να δείτε λέξεις κλειδιά που χρησιμοποιούν οι ανταγωνιστές σας, όπως και τις λέξεις που σας φέρνουν ήδη επισκέψεις.

Περισσότερα για το εργαλείο Αναζήτησης Λέξεων Κλειδιά

  • Γιατί η υπηρεσία προσθέτει αυτόματα λέξεις κλειδιά στο καλάθι;

    Αυτό συμβαίνει μόλις προσθέτετε μία νέα ιστοσελίδα, ώστε να παρέχει επιπλέον βοήθεια στην εναρκτήρια αναζήτηση λέξεων κλειδιά. Οι πηγές των λέξεων κλειδιά είναι τo SEMRush, το Google AdWords και τα meta keywords της αρχικής σας σελίδας. Μπορείτε να διαγράψετε αυτές τις λέξεις από το καλάθι, και δεν θα ξαναεμφανιστούν, εκτός και αν τις προσθέσετε χειροκίνητα.

  • Προσφέρετε δεδομένα για συγκεκριμένες γλώσσες και / ή χώρες;

    Ναι. Κατευθυνθείτε στο Αναζήτηση Λέξεων Κλειδιά > Ρυθμίσεις > Τοπικές Αναζητήσεις Google. Επιλέξτε την περιοχή στόχευσης και την γλώσσα, ώστε να πάρετε προτάσεις που αφορούν την συγκεκριμένη τοποθεσία και γλώσσα.

  • Μπορώ να βλέπω τις τοπικές Google αναζητήσεις για πολλές τοποθεσίες ταυτόχρονα;

    Ναι. Μπορείτε να προσθέσετε μέχρι 3 διαφορετικές τοποθεσίες ταυτόχρονα. Θα μπορείτε να διαλέξετε μία τοποθεσία για την εμφάνιση των δεδομένων του εργαλείου, και υα μπορείτε να εναλλάξετε μεταξύ των τοποθεσιών.

    Κάντε τα ακόλουθα:

    1. Πηγαίνετε στο εργαλείο Αναζήτησης Λέξεων Κλειδιά και πατήστε τις Ρυθμίσεις στην πάνω δεξιά γωνία.
    2. Πηγαίνετε στην καρτέλα Τοποθεσίες στόχευσης και προσθέστε την τοποθεσία σας στο αντίστοιχο πεδίο.
    3. Πατήτε τον σύνδεσμο Προσθέστε επιπλέον τοποθεσία για να προσθέσετε περισσότερες.

    Σημειώστε πως αυτές οι ρυθμίσεις μοιράζονται μεταξύ των εργαλείων Παρακολούθηση Κατατάξεων και Αναζήτηση Λέξεων Κλειδιά, οπότε, όταν τις καθορίσετε στο ένα εργαλείο, θα εφαρμοστούν αυτόματα και στο άλλο.

  • Είναι δυνατή η εισαγωγή λέξεων κλειδιά από ένα αρχείο ή πρέπει να τα προσθέσω χειροκίνητα στο Καλάθι Λέξεων Κλειδιά;

    Αν έχετε ήδη έτοιμο ένα αρχείο με μία λίστα λέξεων κλειδιά μπορείτε να το εισάγετε, ή να προσθέσετε μία ή περισσότερες λέξεις κλειδιά χειροκίνητα. Ανοίξτε το εργαλείο Αναζήτηση Λέξεων Κλειδιά -> Καλάθι Λέξεων Κλειδιά και πατήστε την επιλογή +Προσθήκη λέξεων κλειδιά. Διαλέξτε Χειροκίνητη προσθήκη ή Εισαγωγή από αρχείο.

    Εάν αναζητάτε λέξεις κλειδιά στο Πάρτε Προτάσεις, Κατασκοπεύστε Ανταγωνιστές ή Λέξεις από Search Console, χρησιμοποιήστε το πράσινο εικονίδιο (+) για να προσθέσετε λέξεις κλειδιά στο Καλάθι Λέξεων Κλειδιά ή το εικονίδιο του βέλους για να τις αφαιρέσετε από το Καλάθι Λέξεων Κλειδιά.

  • Ποιες είναι οι πηγές των δεδομένων του εργαλείου Πάρτε Προτάσεις στην Αναζήτηση Λέξεων Κλειδιά;

    Χρησιμοποιούμε το API του AdWords για τις προτάσεις των λέξεων κλειδιά στα εργαλεία Πάρτε Προτάσεις και Κατασκοπεύστε Ανταγωνιστές.

    Το εργαλείο Λέξεις από Search Console, όπως είναι προφανές, τροφοδοτείται από τα δεδομένα του Google Search Console. Τα δεδομένα του εργαλείου εμφανίζονται μόνο εφόσον δωθεί η εξουσιοδότηση στον αντίστοιχο λογαριασμό Google Search Console.

  • Μπορώ να εξάγω τις λέξεις κλειδιά από το Καλάθι;

    Ναι, απλώς ανοίξτε το εργαλείο Αναζήτηση Λέξεων Κλειδιά > Καλάθι Λέξεων Κλειδιά και κάνετε κλικ στην επιλογή Εξαγωγή πάνω δεξιά. Η αναφορά είναι διαθέσιμη σε PDF και σε CSV μορφές. Στην Εξαγωγή επίσης θα βρείτε και τις επιλογές Κατεβάστε σε PDF και Προεπισκόπηση Εκτύπωσης.

  • Τι είναι το ΔΑΛΚ; Πως το υπολογίζετε;

    ΔΑΛΚ σημαίνει Δείκτης Αποτελεσματικότητας Λέξεων Κλειδιά. Μπορεί να σας δώσει στρατηγικές ιδέες, όσον αφορά τις καταλληλότερες λέξεις κλειδιά για τον κλάδο σας. Η φόρμουλα του ΔΑΛΚ είναι:

    όπου GS σας δείχνει τον παγκόσμιο αριθμό αναζητήσεων και όπου BC σας δείχνει τον τρεχων ανταγωνισμό προσφοράς στο Adwords.

    Όσο μεγαλύτερη είναι η αναλογία στο ΔΑΛΚ, τόσο πιο δημοφιλής είναι η λέξη κλειδί σας (δηλαδή περισσότεροι χρήστες αναζητούν αυτήν την λέξη κλειδί), και έχει ακόμα λιγότερους ανταγωνιστές (λιγότερες ιστοσελίδες σας ανταγωνίζονται σε αυτήν την λέξη κλειδί στο Adwords και, κατά συνέπεια, ίσως ακόμα λιγότεροι θα καταλήξουν σε σχετικά αποτελέσματα σε σελίδες αποτελεσμάτων των μηχανών αναζήτησης).

    Μπορείτε να ανατρέξετε στις ακόλουθες τιμές για το ΔΑΛΚ:

    • Αποδεκτό: 0 – 4.99
    • Μέτριο: 5 – 9.99
    • Καλό: 10 – 19.99
    • Τέλειο: 20 ή περισσότερο
  • Μπορώ να προσθέσω ετικέτες σε μία ομάδα λέξεων κλειδιά;

    Ναι, ανοίξτε το εργαλείο Αναζήτησης Λέξεων Κλειδιά και πηγαίνετε στο Καλάθι Λέξεων Κλειδιά για να επιλέξετε τις λέξεις που θέλετε να κατηγοριοποιήσετε με ετικέτες. Πατήστε Εφαρμόστε ετικέτες στο πάνελ των φίλτρων.

    Πληκτρολογήστε το όνομα μίας νέας ετικέτας, πατήστε Enter για να την αποθηκεύσετε στην λίστα, και έπειτα πατήστε Εφαρμογή. Μπορείτε επίσης να επιλέξετε από τις υπάρχουσες ετικέτες.

  • Μπορώ να φιλτράρω την λίστα των λέξεων με τις ετικέτες;

    Ναι, ανοίξτε το εργαλείο Αναζήτηση Λέξεων Κλειδιά > Καλάθι Λέξεων Κλειδιά, και πατήστε Όλες οι ετικέτες στο πάνελ των φίλτρων. Θα μπορείτε να περιορίσετε την λίστα των λέξεων χρησιμοποιώντας τις παραμέτρους: Όλες οι ετικέτες, Με ετικέτες, Χωρίς ετικέτες και να φιλτράρετε την λίστα λέξεων κλειδιά με όποια ετικέτα έχετε ήδη δημιουργήσει.

  • Μπορώ να μάθω ποιές λέξεις κλειδιά εμφανίζουν την ιστοσελίδα μου στα αποτελέσματα αναζήτησης Google;

    Μπορείτε να ελέγξετε τις πληροφορίες στο εργαλείο Αναζήτηση Λέξεων Κλειδιά > Λέξεις από Search Console και να βελτιώσετε την λίστα σας με την χρήση των δεδομένων.
    Το εργαλείο δείχνει επίσης τις Εμφανίσεις (πόσες φορές εμφανίστηκε η ιστοσελίδα σας στα αποτελέσματα αναζήτησης), τα Κλικς (πόσες φορές πάτησαν οι χρήστες σε ένα αποτελέσμα αναζήτησης της ιστοσελίδας σας), το Click-through rate και τη μέση θέση κατάταξης της ιστοσελίδας σας στις μηχανές αναζήτησης για μία συγκεκριμένη λέξη κλειδί.

  • Πως θα με ωφελήσει η σύνδεση του Google Search Console στον λογαριασμό μου;

    Το εργαλείο Λέξεις από Search Console μπορεί να σας βοηθήσει να βρείτε λέξεις κλειδιά που ήδη φέρνουν επισκέπτες, παρ’ όλο που μπορεί να μην τις έχετε στοχεύσει καθόλου. Παράμετροι όπως οι Εμφανίσεις (πόσες φορές εμφανίστηκε η ιστοσελίδα σας στα αποτελέσματα αναζήτησης Google), τα Κλικς (πόσες φορές πάτησαν οι χρήστες στην ιστοσελίδα σας από τα αποτελέσματα αναζήτησης), το Click-through Rate και η Μέση Θέση Κατάταξης της σελίδας σας για μία λέξη κλειδί, είναι οι καλύτερες ενδείξεις για να υπολογίσουμε την αποδοτικότητα της λέξης. Εαν βλέπετε πως η μέση θέση της σελίδας σας σε μία συγκεκριμένη λέξη κλειδί δεν βρίσκεται στα κορυφαία 10 αποτελέσματα, αλλά έχετε εμφανίσεις και κλικς – πρέπει οπωσδήποτε να προσθέσετε την λέξη στο Καλάθι Λέξεων Κλειδιά. Γιατί; Καθώς αν όντως βελτιστοποιήσετε τις σελίδες προορισμού σας για αυτές τις λέξεις, θα πάρετε ακόμα περισσότερα κλικς!

  • Οι λέξεις κλειδιά από το Search Console δείχνουν δεδομένα διαφορετικής ιστοσελίδας. Πως θα το διορθώσω;

    Μάλλον συνδέσατε λάθος Search Console ιστοσελίδα. Ακολουθήστε τα παρακάτω βήματα, για να συνδεθείτε με το σωστό Search Console:

    1. Κατευθυνθείτε στο Google Search Console > Κορυφαία Αιτήματα > Ρυθμίσεις.
    2. Επιλέξτε Ανακαλέστε την πρόσβαση στο Google Search Console για αυτή την ιστοσελίδα, και πατήστε Αποθήκευση.
    3. Βεβαιωθείτε πως είστε ήδη συνδεδεμένος με τον κατάλληλο Google λογαριασμό στο πρόγραμμα περιήγησής σας.
    4. Πηγαίνετε πίσω στο εργαλείο Google Search Console και εξουσιοδοτήστε τον Google λογαριασμό ξανά.
    5. Επιλέξτε την κατάλληλη ιστοσελίδα από την λίστα σελίδων που βρέθηκαν στον Google Search Console λογαριασμό σας. Πατήστε Συνέχεια.

    Η ενέργεια θα ενημερώσει και τα δεδομένα του εργαλείου Αναζήτηση Λέξεων Κλειδιά > Λέξεις από Search Console επίσης.