Menu

Κέντρο Βοήθειας IP SEO Tools

Παρακολούθηση Κατατάξεων

Παρακολουθήστε τις δικές σας κατατάξεις και του ανταγωνισμού, μέσα σε οποιαδήποτε τοπική ή παγκόσμια μηχανή αναζήτησης. Εδώ θα λάβετε μια υψηλού επιπέδου ανάλυση δεδομένων κατάταξης, για την επιλεγμένη από εσάς περίοδο συγκριτικά με οποιαδήποτε άλλη. Πέρα από τα απλά οργανικά αποτελέσματα, μπορείτε να δείτε την ακριβή θέση σας στα αποτελέσματα Διαφημίσεων, Τοποθεσιών, Εικόνων, Βίντεο και Ειδήσεων της Google.

Περισσότερα για το εργαλείο Παρακολούθησης Κατατάξεων

  • Πως μπορώ να βρω το εργαλείο Παρακολούθηση Κατάταξης;

    Αφού προσθέσετε την ιστοσελίδα σας στην υπηρεσία μας, χρησιμοποιήστε το μενού εργαλείων για να μεταβείτε στο εργαλείο Παρακολούθηση Κατατάξεων: στη δεξιά στήλη θα δείτε τα Δεδομένα Προώθησης, μετά επιλέγετε Παρακολούθηση Κατατάξεων, και μετά διαλέξτε οποιοδήποτε εργαλείο, π.χ Εν Συντομία.

  • Πως μπορώ να ρυθμίσω το εργαλείο Παρακολούθηση Κατατάξεων;

    Επιλέγετε τις Ρυθμίσεις στην πάνω δεξιά γωνία του εργαλείου Παρακολούθηση Κατατάξεων.

    1. Λέξεις Κλειδιά. Εδώ πρέπει να αποθηκεύσετε/επιλέξετε τις λέξεις κλειδιά για τις οποίες επιθυμείτε να παρακολουθείτε τις κατατάξεις (απαιτείται).
      Μπορείτε να επεξεργαστείτε την λίστα λέξεων κλειδιά όπως και ένα απλό TXT αρχείο: αντιγραφή / επικόλληση ή απλή πληκτρολόγηση.
    2. Μηχανές αναζήτησης. Επιλέξτε τις μηχανές αναζήτησης που θέλετε να ελέγξετε τις κατατάξεις σας καθώς και το επιθυμητό εύρος σάρωσης (απαιτείται).
    3. Mirrors & Subdomains. Εδώ μπορείτε να εισάγετε τις διευθύνσεις URL των mirror sites (αν υπάρχουν) για να δείτε τις κατατάξεις σας και εδώ (προαιρετικό).
    4. Εναλλακτικά URLs. Προσθέστε τα URLs επιπρόσθετων πηγών που περιλαμβάνουν περιεχόμενο προς παρακολούθηση των κατατάξεων, όπως βίντεο του YouTube, Facebook σελίδες, κλπ. (προαιρετικό)
    5. Ανταγωνιστές. Εισάγετε τα URLs των ανταγωνιστών σας αν επιθυμήτε να ελέγξετε τις κατατάξεις τους στις απαιτούμενες λέξεις κλειδιά (προαιρετικό).
      Σημείωση, Οι χρήστες της υπηρεσίας για Agencies δεν θα έχουν κάποια έξτρα χρέωση για επιπλέον ερωτήματα κατατάξεων ανταγωνιστών, από τη στιγμή που χρησιμοποιούνται τα ίδια δεδομένα που έχουμε λάβει για την κύρια ιστοσελίδα.
    6. Πληρωμένα & κάθετα αποτελέσματα. Ελέγξτε τους τύπους των επεκταμένων αποτελεσμάτων της Google (Τοποθεσίες, Διαφημίσεις κλπ.) που θέλετε να βλέπετε στην αναφορά σας.
    7. Τοποθεσίες στόχευσης. Εδώ μπορείτε να ορίσετε μέχρι 3 τοποθεσίες για τις οποίες θέλετε να λάβετε δεδομένα τοπικών αναζητήσεων.
    8. Στήλες. Εδώ μπορείτε να διαχειριστείτε επιπλέον στήλες (προαιρετικό).
      Έχετε υπόψιν πως για κάποιες από αυτές τις στήλες, απαιτείται λογαριασμος Google Analytics και/η Google Search Console συνδεδεμένος στο λογισμικο.

    Αφού έχετε δημιουργήσει το προφίλ σας, επιλέξτε Αποθήκευση και η σάρωση θα ξεκινήσει αυτόματα.

    Έχετε υπόψιν πως είναι εφικτή μόνο μια σάρωση ημερήσια. Επνάληψη σάρωσης την ίδια μέρα μπορεί να πραγματοποιηθεί μόνο στην περίπτωση που έλαβαν χώρα σημαντικές ενημερώσεις στον λογαριασμό σας, π.χ. προσθέσατε νέες λέξεις κλειδιά ή μηχανές αναζήτηση, και το επιτρέπει το πλάνο σας.

  • Πως μπορώ να αλλάξω λέξεις κλειδιά;

    Επιλέξτε το γρανάζι Ρυθμίσεις που βρίσκεται στην πάνω δεξιά γωνία, και μέσω αυτού μεταβείτε στην καρτέλα Λέξεις Κλειδιά.

    Για να αφαιρέσετε περιττές πλέον λέξεις κλειδιά, μπορείτε απλώς να τις καταργήσετε ή να τις διαγράψετε χρησιμοποιώντας το πλήκτρο Backspace όπως θα επεξεργαζόσασταν ένα απλό κείμενο.

    Για να προσθέσετε νέες λέξεις κλειδιά, επιλέγετε αυτές που χρειάζεστε ή απλώς τις αντιγράφετε/επικολλείτε από το αρχείο σας.

    Χρησιμοποιήστε το Βρείτε περισσότερες λέξεις κλειδιά για να ψάξετε ανάμεσα σε προτάσεις για λέξεις κλειδιά.

  • Πως μπορώ να αλλάξω μια μηχανή αναζήτησης ή να επεξεργαστώ την τοποθεσία της;

    Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τις ρυθμίσεις μίας υπάρχουσας μηχανής αναζήτησης, θα πρέπει να προσθέσετε μία νέα. Ακολουθήστε τα τρία ακόλουθα βήματα:

    1. Μεταβείτε στο εργαλείο Παρακολούθηση Κατατάξεων και πηγαίνετε Ρυθμίσεις στην πάνω δεξιά γωνία του εργαλείου.
    2. Μεταβείτε στις Μηχανές αναζήτησης
    3. Επιλέγετε Προσθήκη μηχανής αναζήτησης.
      Αν πρέπει να καθορίσετε την τοποθεσία της μηχανής αναζήτησης, επιλέγετε χώρα από τη λίστα, επιλέγετε την μηχανή αναζήτησης της επιλογής σας, και αν θεωρείτε απαραίτητο και την πόλη, μέσω του πεδίου Τοποθεσία παρακάτω. Αποθηκεύετε τις αλλαγές.

    Για να αφαιρέσετε μια περιττή μηχανή αναζήτησης, απλώς καταργείτε την επιλογή ή επιλέγετε το εικονίδιο του κάδου για να διαγραφτεί εντελώς.

  • Πως μπορώ να αλλάξω τις ρυθμίσεις του εργαλείου Παρακολούθηση Κατατάξεων για πολλές σελίδες ταυτόχρονα;

    Μεταβείτε στον Πίνακα Ελέγχου (απλώς επιλέγετε το εικονίδιο Interpreneur στην πάνω αριστερή γωνία του προγράμματος), στη συνέχεια πηγαίνετε στο κουμπί Μαζικές ενέργειες στο πάνω δεξιά μέρος του πίνακα. Θα μεταφερθείτε στην ενότητα Μαζικές Ενέργειες Πίνακα Ελέγχου.

    Επιλέξτε τις απαραίτητες σελίδες, μεταβείτε στις Ρυθμίσεις παρακολούθησης κατατάξεων και θα έχετε την ικανότητα ρυθμίσετε την γενική λίστα μηχανών αναζήτησης, να καθορίσετε το εύρος σάρωσης, τον τύπο αποτελεσμάτων κατάταξης που θέλετε να παρακολουθείτε επιπλέον δεδομένα που θέλετε να συμπεριλάβετε στην αναφορά. Αποθηκεύετε τις αλλαγές, θα εφαρμοστούν σε όλες τις επιλεγμένες σελίδες.

  • Μπορώ να προκαθορίσω τις ρυθμίσεις του εργαλείου Παρακολούθηση Κατατάξεων για όλες τις καινούριες προσθήκες;

    Ναι μπορείτε, απλώς ανοίγετε τις ρυθμίσεις του εργαλείου Παρακολούθησης Κατατάξεων. Στο κάτω μέρος του παραθύρου θα βρείτε την επιλογή προκαθορισμένων ρυθμίσεων.

    Τα ακόλουθα μπορεί να έχουν προκαθορισμένη διαμόρφωση:

    • Μηχανές αναζήτησης: προκαθορισμένη διαμόρφωση στις μηχανές αναζήτησης και στο εύρος σάρωσης.
    • Πληρωμένα & κάθετα αποτελέσματα: προεπιλεγμένη διαμόρφωση για τύπους αποτελεσμάτων.
    • Στήλες: προεπιλεγμένες στήλες.

    Έχετε υπόψιν πως αφού ενεργοποιηθεί, δεν θα επηρεάσει άλλες ιστοσελίδες, οι παραπάνω προεπιλεγμένες ρυθμίσεις ισχύουν για καινούριες ιστοσελίδες μόνο.

  • Μπορώ να βλέπω τις τοπικές Google αναζητήσεις για πολλές τοποθεσίες ταυτόχρονα;

    Ναι. Μπορείτε να προσθέσετε μέχρι 3 διαφορετικές τοποθεσίες, και θα έχετε μέχρι 3 στήλες στην αναφορά. Κάντε τα εξής:

    1. Μεταβείτε στο εργαλείο Παρακολούθησης Κατατάξεων και έπειτα στις Ρυθμίσεις πάνω δεξιά.
    2. Πηγαίνετε στην καρτέλα Τοποθεσίες στόχευσης και προσθέστε την τοποθεσία σας στο αντίστοιχο πεδίο.
    3. Πατήστε Προσθέστε επιπλέον τοποθεσία για να εισάγετε περισσότερες.

    Σημειώστε πως αυτές οι ρυθμίσεις μοιράζονται μεταξύ των εργαλείων Παρακολούθηση Κατατάξεων και Αναζήτηση Λέξεων Κλειδιά, οπότε, όταν τις καθορίσετε στο ένα εργαλείο, θα εφαρμοστούν αυτόματα και στο άλλο.

  • Κρατάτε ιστορικό δεδομένων για τις κατατάξεις διαγεγραμμένων σελίδων;

    Δεν υπάρχει λόγος ανησυχίας, αν διαγράψετε κάποια σελίδα, θα κρατήσουμε τα δεδομένα. Θα έχετε την ικανότητα να τα επαναφέρετε προθέτοντάς την στο λογισμικό και πάλι.

  • Πως μπορώ να ελέγξω τις κατατάξεις μου σε κινητές συσκευές;

    Θα χρειαστεί να προσθέσετε μια μηχανή αναζήτησης σε έκδοση κινητών συσκευών. Μεταβείτε στο εργαλείο Παρακολούθηση Κατατάξεων > Ρυθμίσεις > επιλέξτε Προσθήκη μηχανής αναζήτησης στις Μηχανές αναζήτησης, επιλέξτε χώρα στο πεδίο Χώρα στόχευσης και επιλέξτε όποια μηχανή αναζήτησης ανταποκρίνεται σε κινητές συσκευές και επιθυμείτε. Επίσης θα χρειαστεί να ορίσετε την γλώσσα, την περιοχή και το όνομα της μηχανής αναζήτησης μιας και θα εμφανίζετε στις αναφορές κατατάξεων.

    Αφού ρυθμίσετε τις επιλογές στα αντίστοιχα πεδία, επιλέξτε την Προσθήκη για να εμφανίζονται στις αναφορές.

  • Μπορώ να ελέγξω τις κατατάξεις των social media προφίλ μου;

    Βεβαίως. Μόλις ρυθμίστεί το εργαλείο Παρακολούθηση Κατατάξεων ανάλογα με το πλάνο σας, ανατρέξτε στα Εναλλακτικά URLs μέσα στις Ρυθμίσεις. Εδώ μπορείτε να προσθέσετε URLs από YouTube βίντεο, Facebook σελίδες, αναρτήσεις επισκεπτών, reviews, χορηγούμενο περιεχόμενο κλπ. Εισάγετε κάθε URL σε διαφορετική γραμμή.

    Οι θέσεις κατατάξεων των καθορισμένων εναλλακτικών URLs μπορούν να προβληθούν στα εργαλεία Εν Συντομία, Αναλυτικά, Ανά Ετικέτα, Ανά Σελίδα, Κατατάξεις Ανταγωνιστών ανά Λέξη Κλειδί και Κατατάξεις Ανταγωνιστών ανά Μηχανή Αναζήτησης. Για να τα φιλτράρετε, επιλέξτε Όλα τα αποτελέσματα στο πάνελ φίλτρων και έπειτα Εναλλακτικά URLs.

  • Πως μπορώ να ελέγξω τις κατατάξεις του καναλιού μου στο YouTube;

    Χρειάζεται να προσθέσετε το YouTube σαν μηχανή αναζήτησης. Ακολουθήστε τα παρακάτω βήματα:

    1. Μεταβείτε στις Ρυθμίσεις στην πάνω δεξιά γωνία του εργαλείου.
    2. Προχωρήστε στις Μηχανές αναζήτησης.
    3. Επιλέξτε το YouTube από τη λίστα μηχανών αναζήτησης και καθορίστε το κανάλι YouTube που επιθυμείτε.

    Επίσης, μπορείτε να παρακολουθήσετε τις κατατάξεις συγκεκριμένων βίντεο στο YouTube. Απλώς προσθέστε τα URLs των βίντεο που επιθυμείτε στα Εναλλακτικά URLs, στο πρώτο πεδίο κειμένου.

  • Πως μπορώ να ελέγξω τις κατατάξεις μου για μία συγκεκριμένη σελίδα;

    Ελέγξτε την επιλογή Ανά Σελίδα η οποία παρουσιάζει με ακρίβεια τις σελίδες που βρέθηκαν για τις λέξεις κλειδιά και τις κατατάξεις τους.

    Να ξέρετε πως μπορείτε να συμπεριλάβετε τα URLs από διαφορετικές σελίδες, όπως social προφίλ (YouTube βίντεο, Facebook σελίδες, κλπ), αναρτήσεις επισκεπτών, σχολιασσμούς και χορηγούμενο περιεχόμενο όπως Εναλλακτικά URLs. Αυτά τα URLs θα εμφανίζονται και στην αναφορά Ανά Σελίδα.

    Αν χρειάζεστε να ελέγξετε τις θέσεις συγκεκριμένου URL, μπορείτε να δημιουργήσετε ένα καινούριο πλάνο για αυτό και να καθορίσετε τις ρυθμίσεις του μέσω του εργαλείου Παρακολούθηση Κατατάξεων, και να εφαρμόσετε τις ρυθμίσεις μόνο για αυτό το URL.

    Έχετε υπόψιν πως μπορείτε να προσθέσετε έναν πρωταρχικό υποφάκελο όπως www.site.com/folder/. Το πρόγραμμα θα το δεχθεί σαν καινούρια ιστοσελίδα. Σε άλλες περιπτώσεις μπορείτε να προσθέσετε ένα ολόκληρο domain και μετά να καθορίσετε το URL της σελίδας στις ρυθμίσεις του εργαλείου Παρακολούθηση Κατατάξεων.

  • Για πόσο χρονικό διάστημα κρατάτε ιστορικό κατατάξεων;

    Αποθηκεύουμε ιστορικό κατατάξεων για 3 χρόνια (1095 ημέρες).

  • Μπορώ να ελέγξω τις κατατάξεις για μία συγκεκριμένη παρελθοντική ημερομηνία;

    Φυσικά. Ανοίγετε την Παρακολούθηση Κατατάξεων (Εν Συντομία, Λεπτομερώς, Ανά Σελίδα, Ανά Ετικέτα) και επιλέγετε το Τελευταία σάρωση στο πάνω αριστερό μέρος του εργαλείου.

    Το ημερολόγιο θα ανοίξει για να επιλέξετε την ημερομηνία της προηγούμενης σάρωσης.

    Σημείωση, θα μπορείτε να επιλέξετε τις ημερομηνίες όπου πραγματοποιήθηκαν σαρώσεις.Αν κάποια ημερομηνία είναι γκρίζα, σημαίνει πως δεν πραγματοποιήθηκε κάποια σάρωση εκείνη την ημέρα.

  • Μπορώ να εξάγω αποθηκευμένα αποτελέσματα για μία λέξη κλειδί;

    Ναι. Για να εξάγετε αποθηκευμένα αποτελέσματα κατάταξης, μεταβείτε στο εργαλείο Παρακολούθηση Κατατάξεων, και επιλέξτε την λέξη κλειδί που θέλετε να εξάγετε αποτελέσματα για αυτήν.

    Επιλέξτε το κουμπί Εξαγωγή και διαλέξτε τον προτιμόμενο τρόπο εξαγωγής από την λίστα.

  • Μπορώ να ελέγξω τις κατατάξεις των sub-domains μου;

    Βεβαίως, μεταβείτε στις Ρυθμίσεις > Καθρέφτες & Subdomains. Εδώ μπορείτε να ορίσετε τους καθρέφτες του URL της ιστοσελίδας σας. Χρησιμοποιήστε τη μάσκα του URL όπως *.website.com έτσι ώστε να παρακολουθούνται όλα.

    Μπορείτε επίσης να ζητήσετε από το λογισμικό να σας αναφέρει όποια sub-domains της ιστοσελίδας σας εμφανίζονται στις κατατάξεις μηχανών αναζήτησης για όποιες λέξεις κλειδιά έχετε. Αν σελίδες των subdomain.example.com εμφανίζονται σε σελίδες αποτελεσμάτων μηχανών αναζήτησης, θα το αναφέρουμε σαν μέρος του project example.com. Μπορείτε να το καθορίσετε ως προεπιλογή για όλες τις νέες ιστοσελίδες.

  • Πώς μπορώ να προσθέσω λέξεις κλειδιά από το Καλάθι Λέξεων Κλειδιά στο εργαλείο Παρακολούθηση Κατατάξεων;

    Όταν προσθέτετε λέξεις κλειδιά στο Καλάθι Λέξεων Κλειδιά του εργαλείου Αναζήτησης Λέξεων Κλειδιά, αντιγράφονται αυτόματα στην καρτέλα Λέξεις Κλειδιά του εργαλείου Παρακολούθησης Κατατάξεων για την συγκεκριμένη ιστοσελίδα. Απλά πηγαίνετε στις Ρυθμίσεις του εργαλείου Παρακολούθησης Κατατάξεων, επιλέξτε τις επιθυμητές λέξεις κλειδιά και αποθηκεύστε τις αλλαγές.

  • Η στήλη Επισκέψεων (επισκέψεις από άλλες μηχανές αναζήτησης, επισκέψεις από το Google, σύνολο επισκέψεων) στο παράθυρο ρυθμίσεων έχει γκρίζο χρώμα. Τι φταίει;

    Το πιθανότερο είναι να μην έχετε συνδέσει το λογισμικό με το Google Analytics και/ή το Google Search Console.

    Μεταβείτε στο Επιλογή Ιστοσελίδας (στην αναπτυσσόμενη λίστα) στην κορυφή του παραθύρου και στα Δεδομένα Προώθησης επιλέγετε είτε Google Analytics είτε Google Search Console.

    Εκεί θα πρέπει να εξουσιοδοτήσετε τον λογαριασμό σας στην Google για να ανακτήσετε τα δεδομένα αναζήτησης και να τα συμπεριλάβετε στην αναφορά του εργαλείου.

  • Πως μπορώ να φτιάξω ομάδες λέξεων κλειδιά;

    Μπορείτε να ομαδοποιήσετε τις λέξεις κλειδιά χρησιμοποιώντας ετικέτες. Οι ετικέτες βρίσκονται στο Καλάθι Λέξεων Κλειδιά. Ακολουθήστε τα τρία επόμενα βήματα:

    1. Ανοίξτε το εργαλείο Αναζήτηση Λέξεων Κλειδιά και μεταβείτε στο Καλάθι Λέξεων Κλειδιά για να μαρκάρετε τις απαραίτητες λέξεις κλειδιά.
    2. Επιλέγετε Εφαρμόστε ετικέτες πάνω αριστερά στο παράθυρο.
    3. Ονομάστε την ετικέτα, πατήστε Enter για να αποθηκευεί στη λίστα ομάδων, και μετά πατήστε Εφαρμογή.

    Μετά από τα προηγούμενα βήματα, μεταβείτε στο εργαλείο Παρακολούθηση Κατατάξεων. Εδώ μπορείτε πλέον να φιλτράρετε τις λέξεις κλειδιά επιλέγοντας το Όλες οι ετικέτες.

  • Πως μπορώ να εισάγω δεδομένα των σελίδων μου από ένα διαφορετικό λογισμικό στο InterPreneur;

    Μπορούμε να εισάγουμε μια λίστα με τις ιστοσελίδες σας μαζί με τα ιστορικά δεδομένα, αν η προηγούμενη εφαρμογή έχει την δυνατότητα εξαγωγήςτων εν λόγω δεδομένων σε αρχείο CSV/XLS. Για περισσότερες πληροφορίες επικοινωνήστε μαζί μας.