Το άρθρο ανανεώθηκε στη 1 Ιουνίου 2017.

Είσαι καινούργιος στο SEO και το digital marketing και απορείς γιατί δεν εμφανίζονται οι σελίδες σου ψηλά στο Google; Ήρθες στο κατάλληλο μέρος!

Μάθε τις 10+1 πιο βασικές και άμεσες συμβουλές για να ανεβάσεις την κατάταξη της ιστοσελίδας σου! Δεν χρειάζεται καμία υπάρχουσα γνώση για να βάλετε σε εφαρμογή τα παρακάτω, και μέσα σε 10 λεπτά θα μάθετε πως μπορείτε να καλύψετε τις βασικότερες απαιτήσεις της Google για να σας ανεβάσει στην κορυφή της 1ης σελίδας!

1. Ποια Σελίδα Θέλεις Να Ανεβάσεις Στην Κατάταξη;

Το 1ο βήμα για να ανεβάσουμε την ιστοσελίδα μας στην κορυφή των αποτελεσμάτων της Google, είναι να διαλέξουμε ποια σελίδα θέλουμε να βελτιώσουμε στο SEO, ποιον σκοπό εξυπηρετεί, και πόσο μεγάλη βαρύτητα έχει αυτή η σελίδα στην υπόλοιπη ιστοσελίδα μας, αλλά και το κοινό που αναφέρεται.

Θέλετε Να Ανεβάσετε Στην Κατάταξη:

  • Την αρχική σας σελίδα για μία συγκεκριμένη λέξη κλειδί που χαρακτηρίζει με 1-3 λέξεις το τι πραγματεύεστε;
  • Μία συγκεκριμένη κατηγορία προϊόντων ή υπηρεσιών;
  • Ένα συγκεκριμένο προϊόν;
  • Mήπως ένα συγκεκριμένο άρθρο;

Είμαι σίγουρος, πως φυσικά θέλετε περισσότερα ή διαφορετικά παραδείγματα από τα παραπάνω. Σας παροτρύνω να διαλέξετε τώρα την πιο σημαντική σελίδα σας, και ακολουθώντας τα παρακάτω βήματα να εφαρμόσετε 8 πάρα πολύ αποτελεσματικές, αλλά και φιλικές προς τους αρχάριους τεχνικές.

2. Αναζήτηση Για Την Λέξη Κλειδί

Πριν μπούμε σε δράση, μένει μόνο να κάνουμε ένα σχετικό keyword research, που θα μας προμηθεύσει με πολύτιμα στατιστικά για την σελίδα μας!

Αφού έχουμε διαλέξει την σελίδα, θα κατευθυνθούμε στο Google Keyword Planner, το καλύτερο δωρεάν εργαλείο που μπορεί να μας δώσει απαραίτητα στατιστικά για την λέξη κλειδί που κυνηγάμε.

Αν υποθέσουμε πως εμπορευόμαστε τροφές και αξεσουάρ για κατοικίδια, και θέλουμε να ανεβάσουμε την κατάταξη της κατηγορίας με τα ρούχα για σκυλάκια τι θα ψάξουμε; Βάλτε στο GKP μερικές φράσεις και λέξεις κλειδιά όπως “ρούχα για σκύλους, ρούχα για σκυλιά κλπ.”, και θα δείτε κατευθείαν μία πληθώρα από συμβουλές της Google για παρόμοιες αναζητήσεις.

Αφιερώστε λίγο χρόνο στο να βρείτε την καλύτερη λέξη κλειδί που αντιπροσωπεύει το προϊόν σας, και χρησιμοποιείται περισσότερο από τους χρήστες. Αφού διαλέξετε την ιδανική, μπορείτε να ξεκινήσετε αμέσως την βελτιστοποίηση της ιστοσελίδας σας!

Συμβουλή: Στα αριστερά σιγουρευτείτε ότι έχετε επιλέξει να βλέπετε μόνο αποτελέσματα για την Ελλάδα, εάν απευθύνεστε μόνο στο Ελληνικό κοινό.

Συμβουλή: Μην παραλείψετε να δοκιμάσετε τις πιο δυνατές λέξεις κλειδιά με όλους τους συνδυασμούς. π.χ. ρουχα για σκυλους, ρουχο για σκυλους, rouxa gia skilous κλπ. Στην Ελλάδα ψάχνουμε με πολλούς διαφορετικούς τρόπους αυτό που θέλουμε, και όλοι έχουμε διαφορετικές συνήθειες.

Συμβουλή: Από τον Αύγουστο του 2016, το AdWords περιόρισε τα δεδομένα αναζήτησης σε λογαριασμούς χωρίς μεγάλο budget, έναντι του ακριβού όγκου αναζητήσεων (π.χ. 5.400), να παρουσιάζει ένα εύρος που δυστυχώς δεν βοηθάει κανέναν (π.χ. 1-10 χιλιάδες). Σας προτείνουμε ανεπιφύλακτα το δικό μας εργαλείο αναζήτησης λέξεων κλειδιά, όπου δεν υπάρχει κανένας περιορισμός στα δεδομένα ή την χρήση. 

Διάβασε τον Απόλυτο Οδηγό για το Google Keyword Planner

3. Γράφοντας Τον Τίτλο Της Νίκης

Ας ξεκινήσουμε! Στο παράδειγμα μας διαλέξαμε την λέξη κλειδί “ρούχα για σκύλους” που μας δίνει 590 αιτήματα για τον τελευταίο μήνα, που αν συνυπολογίσουμε τις διαφοροποιήσεις και τα συνώνυμα, ξέρουμε με ασφάλεια πως τα σχετικά αιτήματα είναι τουλάχιστον 8-10.000.

 

katataxi-google-korifi

Με τα μπλε γράμματα βλέπουμε τον τίτλο της ιστοσελίδας. Στο παράδειγμα από πάνω, η λέξη κλειδί έχει χρησιμοποιηθεί πολύ σωστά στην αρχή, και επίσης σωστό είναι το τελείωμα, όπου βλέπουμε κατευθείαν το όνομα της εταιρείας, κάτι που βοηθάει πολύ με την αναγνωρισιμότητα, αλλά και με τις πιθανόν παλαιότερες εμπειρίες που μπορεί να έχουμε από αυτήν την εταιρεία.

Τι θα μπορούσε να γίνει καλύτερα; Το όνομα της ιστοσελίδας θα ήταν καλύτερο να παρουσιάζεται χωρίς την επέκταση .com καθώς φαίνεται πιό έμπιστο. Έχει παρατηρηθεί επίσης πως σύμβολα όπως αυτό | τραβάνε περισσότερο την προσοχή του επισκέπτη, σε αντίθεση με την παύλα που έχουμε συνηθίσει να σκανάρουμε και να προσπερνάμε.

Τι Άλλο; Το Google δείχνει τους τίτλους μέχρι το σημείο των 70 χαρακτήρων (μία καλοδεχούμενη αναβάθμιση, καθώς μέχρι το 2016 το όριο ήταν 53-57 χαρακτήρες), και στο παράδειγμα από πάνω έχουν χρησιμοποιηθεί μόνο 32. Καλό είναι να εκμεταλλευτούμε στο έπακρο την δυνατότητα που έχουμε, καθώς ο τίτλος της σελίδας μας μπορεί να έχει έως και 1/3 επίδραση στην κατάταξη μας. Μπορούμε να βάλουμε ενδιάμεσα οπότε ακόμα κάποια φράση που είτε χρησιμοποιείται πολύ από τους χρήστες όπως Ρούχα Για Σκύλους | Online Αγορά | Epigasos ή να ωθήσουμε τον επισκέπτη στο να μας επιλέξει όπως Ρούχα Για Σκύλους | Δωρεάν Μεταφορά | Epigasos.

Συμβουλή: Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε κάποιο απλό online εργαλείο όπως το wordcounter.net για να δείτε γρήγορα πόσους χαρακτήρες έχει ο τίτλος σας. Αν χρησιμοποιείτε WordPress, τότε έχετε έναν ακόμα λόγο να μάθετε την σωστή χρήση του εργαλείου Yoast SEO

4. Κάθε Τίτλος Χρειάζεται Και Υπότιτλο

Άλλη μία ευκαιρία για να “χωρέσουμε” μερικές λέξεις κλειδιά, αλλά και να κατευθύνουμε τους υποψήφιους επισκέπτες στο περιεχόμενό μας.

Το όριο που μας δίνει η Google για την περιγραφή της σελίδας μας, είναι 150 χαρακτήρες. Θα έχετε παρατηρήσει, πως τα περισσότερα αποτελέσματα σε ένα αίτημα, δεν περιέχουν κάποια καθαρογραμμένη περιγραφή, και το Google μπορεί απλά να επιλέξει να δείξει σαν περιγραφή, την 1η ένδειξη κειμένου που θα βρει στην σελίδα.

Αυτό συμβαίνει και στο παράδειγμά μας παραπάνω. Φαίνεται άσχημο, και αντιεπαγγελματικό (αν και στην τυχαία περίπτωση που διαλέξαμε, τυχαίνει η περιγραφή να είναι όντως βοηθητική, καθώς μας λέει για περισσότερες κατηγορίες ρούχων σκύλων που θα βρούμε), και πάνω απ’ όλα μας δίνει άλλο ένα πλεονέκτημα έναντι στον ανταγωνισμό! Όσο λιγότερα κάνουν οι ανταγωνιστές σας, τόσα περισσότερα μπορείτε (και πρέπει) να κάνετε εσείς!

Συνθέστε οπότε μία περιγραφή, που δίνει άμεσες πληροφορίες για την σελίδα σας, περιέχει κάποια έξτρα φράση κλειδί, και γεννάει την περιέργεια των επισκεπτών!

5. ‘Καθαρό’ URL

Βεβαιωθείτε πως το url της σελίδας σας είναι “καθαρό”. Αποφύγετε την χρήση ελληνικών χαρακτήρων στα url, καθώς είναι μη-συμβατά με αναρίθμητα συστήματα, και “βλάπτουν” την κατάταξη σας χωρίς λόγο.

Χρησιμοποιήστε τον πιο διαδεδομένο τρόπο greeklish γραφής της λέξης κλειδί σας, π.χ. http://tositemas.gr/rouxa-gia-skilous. Αν είστε αβέβαιοι για τον “σωστό” τρόπο γραφής, ανατρέξτε στο Google Keyword Planner ή απλά μπείτε στο Google και γράψτε ένα-ένα γράμμα την λέξη στα greeklish, για να δείτε τις συμβουλές του.

Μην ανησυχείτε, το Google ξέρει να διαβάζει greeklish το ίδιο καλά με εμάς! Αποφύγετε url όπως http://tositemas.gr/?p=134 καθώς δυσκολεύετε τις μηχανές αναζήτησης να ταυτοποιήσουν πιό εύκολα την σελίδα σας μαζί με την λέξη κλειδί.

Greeklish, English Ή Ελληνικά; Καθαρά URLs Στο Ελληνικό SEO

6. Βελτιώνοντας Το Κείμενο

Βεβαιωθείτε πως το κείμενο στην σελίδα σας είναι τουλάχιστον 300 λέξεις. Αυτό είναι το ιδανικό ελάχιστο μέγεθος κειμένου για τους αλγόριθμους της Google. Είναι σημαντικό να χρησιμοποιήσετε την λέξη κλειδί σας σε μία από τις δύο πρώτες προτάσεις του κειμένου, όπως και τις δυο τελευταίες.

Προσπαθήστε στο υπόλοιπο κείμενο να χρησιμοποιήσετε φυσικό λόγο, και συνώνυμες λέξεις, πράξεις, ονόματα ή οτιδήποτε άλλο έχει εφαρμογή στον τομέα σας. Στο παράδειγμα μας θα ήταν σημαντικό να περιγράψουμε την χρησιμότητα των ρούχων για σκύλους, την περίσταση, την ποιότητα που προσφέρουμε, κάποια προσφορά που μπορεί να έχουμε ή άλλες βοηθητικές συμβουλές για τους πελάτες μας.

Μην ξεχνάτε. Το πιο σημαντικό είναι να γράφετε για ανθρώπους, και όχι για μηχανές αναζήτησης. Είναι προτιμότερο (και πιο εύκολο) να βοηθήσετε τους πελάτες σας να γνωρίσουν την προσωπικότητά και τα προϊόντα σας, παρά να προσπαθήσετε να ξεγελάσετε την Google.

Συμβουλή: Αν δυσκολεύεστε ή η σελίδα της επιλογής σας δεν πραγματεύεται με κείμενο αλλά με πολυμέσα, προσπαθήστε να έχετε τουλάχιστον 100 λέξεις κειμένου σε όσα σημεία μπορείτε.

Συμβουλή: Χρησιμοποιήστε έντονα γράμματα για να τονίσετε την λέξη κλειδί σας, ή κάποια σημαντική λέξη/φράση που θέλετε να προσέξουν οι επισκέπτες σας, και προσπαθήστε να γράφετε σύντομες, κατανοητές προτάσεις, με μία δομή φιλική προς το διάβασμα.

7. Βελτιώνοντας Τις Φωτογραφίες, Τα Βίντεο κλπ.

Βοηθήστε τις μηχανές αναζήτησης να καταλάβουν καλύτερα το περιεχόμενό σας, δίνοντας τίτλους και περιγραφές στις φωτογραφίες της σελίδας.

Στην περίπτωση μας θα φροντίσουμε να βάλουμε μια πλατιά φωτογραφία πάνω από τα προϊόντα π.χ. με ένα σκυλάκι που φοράει κάποιο από τα προϊόντα μας, και πριν την ανεβάσουμε θα την ονομάσουμε “Φτηνά Ρούχα για Σκύλους”. Μετά θα δώσουμε μια σύντομη περιγραφή της αναπαράστασης όπως “Σκυλάκι με μαύρο αδιάβροχο μπουφάν κάνει βόλτα στο πάρκο”.

Μην παραμελείτε τις “Εικόνες” του Google Search. Όλοι μας ψάχνουμε συνεχώς για φωτογραφίες στο Google, και μπορεί να είναι άλλη μια καλή πηγή επισκεπτών. Επίσης, παίρνετε άλλο ένα bonus στην SEO βελτιστοποίηση της σελίδας σας, καθώς προτιμάται η χρήση φωτογραφικού υλικού σε σχέση με την έλλειψη, πόσο μάλλον όταν περιέχει και η φωτογραφία την λέξη κλειδί μας!

Συμβουλή: Εξελίσσοντας το SEO της ιστοσελίδας σας, θα πρέπει να ενημερώνεστε αυτόματα για πολυμέσα (όπως και περιεχόμενο) με ελλείψεις σε τίτλους, περιγραφές κλπ. καθώς είναι αδύνατον να γίνει σωστά χειροκίνητα.

8. Αφήστε Τους Επισκέπτες Να Το Μοιραστούν!

Βοηθήστε όσους βρίσκουν χρήσιμες τις σελίδες σας να τις μοιραστούν με τον κύκλο τους!
Στην εποχή των social media, μπορείτε μόνο να επωφελήσετε την ιστοσελίδα σας από την χρήση τους. Ξέρατε επίσης πως είναι ο πιό εύκολος τρόπος να αποκτήσετε nofollow links στην σελίδα σας; Μπορεί nofollow να σημαίνει “μην ακολουθήσεις αυτό το link” για την Google, αλλά ταυτόχρονα τα “social signals”, δηλαδή τα likes και τα shares της σελίδας σας σε όλα τα social network, σημαίνουν και ένα “+1″ για την Google!

Όσο περισσότεροι άνθρωποι διαμοιράσουν το περιεχόμενό σας, τόσο περισσότερα σημάδια θα πάρει η Google πως “αυτή η ιστοσελίδα είναι χρήσιμη”. Κάντε εύκολο για τους επισκέπτες σας να μοιραστούν τις σελίδες σας, χρησιμοποιώντας ένα social sharing εργαλείο.

Συμβουλή: Δυστυχώς τα περισσότερα εργαλεία για social shares / counters, δεν δουλεύουν με τον πιο “έξυπνο” τρόπο, με αποτέλεσμα να μην εμφανίζουν πάντα τα αληθινά shares, likes κλπ. Με το εργαλείο κοινωνικής αλληλεπίδρασης, μπορείτε να δείτε τα αληθινά δεδομένα, και να τα αποθηκεύσετε για πάντα. 

Εργαλείο Social Κοινοποιήσεων & 12 Ακόμα WordPress Εργαλεία Που Χρησιμοποιούμε Στο InterPreneur

9. Χρησιμοποιήστε Εσωτερικούς & Εξωτερικούς Συνδέσμους

Τόσο τα internal, όσο και τα external links που παρέχουμε μέσω της σελίδας μας, βοηθάνε στο χτίσιμο της εμπιστοσύνης τόσο με τους πελάτες μας, όσο και με τις μηχανές αναζήτησης.

Εσωτερικά links: Βοηθήστε τους επισκέπτες σας να ανακαλύψουν περισσότερο από το υλικό σας, αλλά και να κατευθυνθούν στην ιστοσελίδα σας με ευκολία. Βάλτε μέσα στο κείμενο σας μερικά links που οδηγούν σε παρόμοιο υλικό, και χρησιμοποιήστε βοηθητικά μενού με τις κατηγορίες σας και τις προσφορές σας στο πλάι. π.χ. Στο κείμενο μας για τα ρούχα για σκύλους, θέλουμε να αναφέρουμε και τα αξεσουάρ για σκύλους που διαθέτουμε, οπότε μπορούμε απλά να τα συνδέσουμε με έναν υπερσύνδεσμο.

Συμβουλή: Το SEO αλλάζει, αλλά κάποια πράγματα μένουν ίδια. Στο από πάνω παράδειγμα, πέρα από τα υπόλοιπα πράγματα που κερδίζουμε, είναι και κάτι άλλο σημαντικό! Μόλις έιπαμε στην Google, που θα βρει αξεσουάρ για σκύλους, και πως η σελίδα που συνδέσαμε πραγματεύεται με αυτό! Φανταστείτε πόσο βεβαιώνεται η Google, όταν βρει έναν παρόμοιο σύνδεσμο σε κάποια άλλη ιστοσελίδα, που το link κατευθύνει πίσω στην δική μας.

Εξωτερικά links: Θέλετε να σας συνδέουν με παρόμοιο τρόπο οι άλλες ιστοσελίδες; Γιατί δεν το κάνετε και εσείς τότε; Έχουμε όλα τα αξεσουάρ και τα ρούχα που μπορεί κανείς να φανταστεί για σκυλάκια, όμως δεν προσφέρουμε κουρέματα. Γιατί να μην κατευθύνουμε τους πελάτες μας σε μία υπηρεσία που το κάνει καλά; Όταν γράφουμε γύρω από οποιοδήποτε θέμα, και συνδέσουμε εξωτερικά link τα οποία έχουν άμεση σχέση με το δικό μας, αλλά και καλή ποιότητα, βοηθάμε τόσο τους επισκέπτες μας να ξοδέψουν τον χρόνο τους δημιουργικά στην σελίδα μας, αλλά και το Google να πει “αυτή η σελίδα έχει πολύ καλό υλικό, και ανατρέχει σε εξίσου καλό υλικό σε άλλες ιστοσελίδες. ο κόσμος την λατρεύει, έτσι πρέπει και μεις!”

Συμβουλή: Δεν θα θέλατε να χρησιμοποιήσετε εξωτερικά links σε σημεία που μπορεί να αποτρέψουν ή να αποσπάσουν την προσοχή του πελάτη σας από το δικό σας προϊόν. Μπορεί να αποδειχτεί πολύ δυνατή τακτική αντιθέτως, όταν π.χ. γράφετε ένα άρθρο, που δεν έχει σαν στόχο την άμεση πώληση κάποιας υπηρεσίας, αλλά την αναγνωρισιμότητα σας, και την ποιότητα ενημέρωσης.

Συμβουλή: Είναι σημαντικό να μπορείτε να ελέγχετε τον αριθμό & την κατάσταση των εσωτερικών / εξωτερικών συνδέσμων αυτόματα, ανά πάσα στιγμή. Μπορείτε να το επιτεύξετε με το εργαλείο βελτιστοποίησης εσωτερικών συνδέσμων, ή να κοιτάξετε για κάποιο δωρεάν εργαλείο μέσα σε αυτή την αναλυτική λίστα.

10. Σχεδιαστική Παρουσίαση & Ταχύτητα Απόκρισης

Πρέπει να σιγουρευτούμε πως το περιεχόμενο μας είναι ελκυστικό στα μάτια των επισκεπτών, και μπορούν να το καταναλώσουν με ταχύτητα και ευκολία.

Βεβαιωθείτε πως έχετε βάλει τα δυνατά σας, ώστε να παρουσιάσετε το περιεχόμενο της σελίδας σας, με έναν όμορφο, μοντέρνο, και κατανοητό σχεδιασμό. Το πως θα παρουσιάσετε κάτι, σε σχέση με την αξία του, έχει πολύ μεγαλύτερη βαρύτητα, και πολλές φορές θα είναι καθοριστικός παράγοντας για την εμπιστοσύνη που θα σας δείξουν οι πελάτες σας, αλλά και την εμπειρία που θα αποκτήσουν.

Η ταχύτητα που φορτώνει η σελίδα σας είναι επίσης πολύ σημαντική, και εξίσου καθοριστική. Κάντε ένα δωρεάν τεστ στο pingdom.com για να δείτε πόσα δευτερόλεπτα χρειάζεται η σελίδα σας για να φορτώσει πλήρως. Εάν χρειάζεται πάνω από 5 δευτερόλεπτα, καλύτερα να απευθυνθείτε στον developer της ιστοσελίδας σας, και να προσπαθήσετε να διορθώσετε κακογραμμένο κώδικα, να μειώσετε το μέγεθος των φωτογραφιών και πολυμέσων, και να ξεφορτωθείτε άχρηστα εργαλεία.

Συμβουλή: Με την πάροδο των χρόνων, η ταχύτητα μίας σελίδας γίνεται όλο και πιό σημαντικός παράγοντας για την κατάταξη της Google, και θα συνεχίσει να γίνεται όλο και πιό σημαντικός. Δράστε τώρα.

11. Χρήση Κατάλληλου SEO Λογισμικού & Εργαλείων

Το τελευταίο και σημαντικότερο βήμα είναι η χρήση των κατάλληλων επαγγελματικών εργαλείων, τόσο για τη ανάλυση του περιεχομένου μας όσο και για τον εντοπισμό σημαντικών SEO ελλείψεων ή τεχνικών σφαλμάτων.

Καθώς υπάρχουν δεκάδες αντίστοιχα εργαλεία επί πληρωμή ή δωρεάν, δεν θα ασχοληθούμε με αυτά σε αυτό το άρθρο. Παρ’ όλα αυτά, αξίζει να σας επιστήσουμε την προσοχή στην δική μας SEO πλατφόρμα, τα IP SEO Tools, όπου θα βρείτε μέσα 16 διαφορετικά εργαλεία ανάλυσης και προώθησης, όπως και πολλούς οδηγούς βελτιστοποίησης που καλύπτουν αρχάριους και επαγγελματίες.

Εκεί, θα μπορέσετε να αυτοματοποιήσετε τα παραπάνω 10 βήματα, όπως και να μπείτε βαθύτερα στην ουσιαστική SEO βελτιστοποίηση της ιστοσελίδας σας.

Διαβάστε περισσότερα για τις δυνατότητες εδώ.

 

4 ΣΧΟΛΙΑ

    • Σωστή απορία Αλέξανδρε! Ειδικά μία νέα ιστοσελίδα βρίσκεται σε μειονεκτική θέση στις μηχανές αναζήτησης, άρα θα πρέπει να ακολουθήσει όλα τα βήματα, και να δώσει την μεγαλύτερη έμφαση α) στην Αναζήτηση Λέξεων Κλειδιά και β) στην Δημιουργία Περιεχομένου (τίτλος, κείμενο, περιγραφή).

      Είναι ούτως ή άλλως οι δύο πιο κρίσιμοι παράγοντες, δηλαδή να έχουμε διαλέξει τις σωστές λέξεις κλειδιά (δυστυχώς από την εμπειρία μας δεν είναι όσο αυτονόητο θα έπρεπε), και έπειτα να δημιουργήσουμε ποιοτικό περιεχόμενο γύρω από την βασική λέξη που στοχεύουμε (π.χ. google analytics) και να την υποστηρίξουμε με δευτερεύοντες λέξεις (δηλαδή long-tail keywords, π.χ. “οδηγός google analytics”, “ρυθμίσεις google analytics” κλπ.).

      Ο τίτλος (Meta-Title) έχει προτεραιότητα όσον αφορά την χρήση της λέξης κλειδί, καθώς είναι η πιο επίσημη ένδειξη του περιεχομένου που υπάρχει σε μία σελίδα. Σχετικά πρόσφατα η Google μας έδωσε τη δυνατότητα για τίτλους 70 χαρακτήρων (ήταν 53-57), άρα έχουμε ακόμα περισσότερο περιθώριο για να ενισχύσουμε το SEO μας.

      Στο τέλος της ημέρας, θα σταθώ στο πιο σημαντικό. Το περιεχόμενο. Αν το περιεχόμενό μας είναι ποιοτικό, αληθινό και απαντάει σε ερωτήματα χρηστών (δηλαδή υπάρχουν αισθητές αναζητήσεις γύρω από τις λέξεις κλειδιά), θα έχει την καλύτερη απόδοση, όπως θα είναι και εύκολο να χτίσει οργανικού συνδέσμους.

      Που μας φέρνει στο τέλος της περίπτωσής μας, που είναι το χτίσιμο συνδέσμων (link building), δηλαδή αυτό που πάρα πολύ σωστά έκανες μόλις Αλέξανδρε! Το να ανοίγουμε συζητήσεις με τα στοιχεία μας σε σχετικές ιστοσελίδες είναι ένα πάρα πολύ δυνατό όπλο, καθώς α) δίνει σε εσένα ένα αληθινό nofollow backlink στην ιστοσελίδα σου και β) σε εμάς την ευκαιρία να αναπτύξουμε περαιτέρω το περιεχόμενο του άρθρου.

      Και εδώ έρχεται το “12ο” κρυφό βήμα, το UGC (User Generated Content), δηλαδή περιεχόμενο που δημιουργούν οι χρήστες στην ιστοσελίδα μας! Είναι ένα από τα πιο θετικά σημάδια που μπορεί να έχει μία μηχανή αναζήτησης για να αξιοποιήσει την ποιότητα του περιεχόμενο ενός url, καθώς οι ίδιο οι χρήστες δημιουργούν περιεχόμενο μέσα στο δικό μας! Οπότε είναι πολύ σημαντικό να παροτρύνουμε την συζήτηση στα άρθρα μας, και να έχουμε ένα καθαρό call to action στο τέλος (π.χ. “ποια είναι η γνώμη σας;”, “μοιραστείτε τις δικές σας μεθόδους” κλπ.)

  1. Παρα πολυ ωραιο και κατατοπειστικο αρθρο για Seo. Θα επρεπε να συμπεριλαβετε την δημιουργια blog σαν μεσω για περισσοτερη παραγωγη περιεχομενου για να κερδισεις θεσεις στην google. Ειμαι και εγω κατοχος ηλεκτρονικου καταστηματος που τωρα τελευταια εχω διαβασει παρα πολλα γυρω απο το Seo και εχουμε αρχισει να γραφουμε στο blog μας στοχευοντας περισσοτερες λεξεις κλειδια και εμπλουτιζοντας τις περιγραφες των προιοντων μας. Προσωπικα πιστευω πως η στοχευμενη δημιουργια περιεχομενου μπορει να εκτοξευσει τα οργανικα αποτελεσματα σε μια σελιδα. Και σιγουρα τα backlinks.

    • Σε ευχαριστούμε για το input Γιάννη.

      Ένα οργανωμένο και ποιοτικό blog, είναι όντως το Νο1 μέσο για κάθε SEO στρατηγική, τόσο στο κομμάτι της αύξησης της επισκεψιμότητας, όσο βέβαια και στις πωλήσεις, που είναι το σημαντικότερο.

      Τα backlinks είναι αντίστοιχα μία μέτρηση τεράστιας σημασίας, και όσο ανεβαίνει ο ανταγωνισμός μίας λέξης, τόσο περισσότερο τα χρειαζόμαστε.

      Σε αυτό το σημείο θέλω να σταθώ στο σχόλιό σου, και να κατακρίνω την προσπάθειά σου.

      Εφόσον έχεις μπει στην διαδικασία να χτίσεις backlinks σε κάποιον πελάτη σου με την χρήση στοχευμένων σχολίων σε άρθρα, για ποιο λόγο:

      • Δεν χρησιμοποιείς σωστή σύνταξη στα σχόλιά σου;
      • Δεν χρησιμοποιείς σωστή ορθογραφία στα σχόλιά σου;
      • Μπαίνεις στην διαδικασία να γράψεις ένα τόσο μεγάλο και λεπτομερές σχόλιο, χωρίς να μπεις στην διαδικασία να βεβαιωθείς ότι βγάζει και κάποιο νόημα;
      • Χωρίς να βεβαιωθείς πως το σχόλιό σου δεν θυμίζει spam και κακόβουλο περιεχόμενο;

      Ποια λύση προτείνω;

      Μην στέκεσαι στο να “πετάξεις” μερικά τυχαία facts και να επενεύσεις το άρθρο. Δώσε ένα ανθρώπινο input. Εξέφρασε μια απορία, άνοιξε μία συζήτηση, ή υποστήριξε μία επιπλέον ή και αντίθετη γνώμη.

      Θα μπορούσες πολύ σωστά να σταθείς στο πως με την δημιουργία ενός blog, κατάφερες κάποια συγκεκριμένα αποτελέσματα.

      Ας χρησιμοποιήσουμε τα σχόλια των ιστοσελίδων για δημιουργικό και ποιοτικό περιεχόμενο, και όχι για φτηνό link building που δυστυχώς φέρνει στην Ελλάδα κάποια φτηνά αποτελέσματα.

      Η πικρή αλήθεια είναι πως το επίπεδο του ανταγωνισμού είναι τόσο χαμηλό στην Ελλάδα, που αντί η Google να μειώσει την αξία του domain που διαφημίζεις μέσα από την σύντομη κουβέντα μας, ίσως του δώσει και μεγαλύτερη αξία, για αυτό το φτηνό backlink.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here